CRISIS MANAGMENT

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει έναν οργανισμό να αντιμετωπίσει ένα ξαφνικό και σημαντικό αρνητικό συμβάν, να ξεπεράσει κρίσιμες καταστάσεις που δημιουργούνται κατά καιρούς και να αναπτύξει μηχανισμούς που συμβάλουν στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων, σαν μέρος της επιχειρησιακής του συνέχειας (Business Continuity).

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι:

1: Προ-κρίση
2: Κρίση
3: Διάρκεια
4: Μετά την κρίση

Σε ποιους απευθύνεται:
Η μεθοδολογία αυτή, ως εργαλείο διοίκησης έχει αποδειχθεί ότι είναι εφαρμόσιμη σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων δραστηριότητας, δηλ. τουριστικές, βιομηχανίες, κυβερνητικές, παροχής υπηρεσιών, τραπεζικές, υγειονομικές και πολλές άλλες, όλων των μεγεθών και διαμορφώσεων. Απευθύνεται κυρίως σε στελέχη μεσαίου επιπέδου και άνω (Προϊστάμενους ομάδων, Τμημάτων, Διευθυντές).

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης της TÜV AUSTRIA Academy.

Τρόπος διεξαγωγής- Διαδικτυακά

Ημερομηνία Διεξαγωγής- 27/05/24

Κόστος συμμετοχής:280€/ Επιχορήγηση απο ΑνΑΔ:140€ / Τελικό πληρωτέο ποσό: 140€

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών