ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ & ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ISO 10002:2014

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροί τις απαιτήσεις σε ότι αφορά στη διαχείριση – ικανοποίησης των παραπόνων από πελάτες, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 10002.

Απευθύνεται σε στελέχη Διευθύνσεων εταιρειών, Τμημάτων Marketing, Υπευθύνους Διαχείρισης μεγάλου αριθμού πελατών και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένη και υψηλών απαιτήσεων γνώση σχετικά με τη εν λόγω διαχείριση.

Αναλύονται οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 και παρουσιάζονται τεχνικές καθοδήγησης της διεργασίας χειρισμού παραπόνων συναφών με τα προϊόντα ή με τις υπηρεσίες μιας Επιχείρησης/Οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων του προγραμματισμού, του σχεδιασμού, της λειτουργίας, της διατήρησης και της βελτίωσης της διεργασίας.

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει:

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με πιστοποίηση TÜV AUSTRIA Academy.
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών