Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροί τις απαιτήσεις σε ότι αφορά στη διαχείριση – ικανοποίησης των παραπόνων από πελάτες, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 10002.
Απευθύνεται σε στελέχη Διευθύνσεων εταιρειών, Τμημάτων Marketing, Υπευθύνους Διαχείρισης μεγάλου αριθμού
πελατών και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένη και υψηλών απαιτήσεων γνώση σχετικά με τη εν λόγω διαχείριση.
Αναλύονται οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 και παρουσιάζονται τεχνικές καθοδήγησης της διεργασίας χειρισμού παραπόνων συναφών με τα προϊόντα ή με τις υπηρεσίες μιας Επιχείρησης/Οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων του προγραμματισμού, του σχεδιασμού, της λειτουργίας, της διατήρησης και της βελτίωσης της διεργασίας.