EXPORTING IN PRACTICE: Έρευνα Ξένων Αγορών • Σύνταξη Προσφορών & Διαπραγμάτευση Συμβάσεων

Το περιβάλλον του Διεθνούς Εμπορίου είναι πολυσύνθετο. Δεν είναι όλες οι αγορές ίδιες μεταξύ τους. Η εξαγωγική
απειρία, η έλλειψη επαρκούς πληροφόρησης, η συχνά πολύπλοκη διάρθρωση των εμπορικών συμβολαίων, ο ισχυρός ανταγωνισμός, οι πολιτισμικές διαφορές, τα διαφορετικά νομίσματα, καθώς και η απουσία μιας παγκοσμίως αναγνωρισμένης και αποδεκτής νομοθεσίας που διέπει το Διεθνές εμπόριο, δημιουργούν ασάφειες, δυσκολίες και προβλήματα που μπορούν να στοιχίσουν ακριβά εάν δεν δοθεί εξαρχής η απαιτούμενη προσοχή.

Οι δύο αυτές ημέρες δίνουν λύσεις και προτάσεις για τη σωστή διαχείριση αυτών των προκλήσεων. Ανοίγουν τον δρόμο στα στελέχη και τους νέους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν σωστά τις εξαγωγές τους. Τους εφοδιάζουν με πρακτική, άμεσα εφαρμόσιμη τεχνογνωσία που θα τους βοηθήσει να:

Θεματολογία:

Α. Εξαγωγική Προετοιμασία, Έρευνα & Επιλογή Ξένων Αγορών
Β. Προετοιμασία Προσφορών & Διαπραγμάτευση Συμβάσεων Διεθνούς Πώλησης
C. Εξαγωγική Τιμολόγηση
Σε ποιους απευθύνεται:
Το πρόγραμμα είναι μια στοχευμένη, πρακτική προσέγγιση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις Διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν πως να ξεκινήσουν. Θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε νέους επιχειρηματίες που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και θέλουν να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι εν όψη των διαπραγματεύσεών τους με ξένους πελάτες.
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών