GDPR – HOSPITALITY EDITION

O τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας. Η ανάπτυξή του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες. Η προστασία της ιδιωτικότητας των πελατών αποτελεί πλέον σημαντικό παράγοντα της συνολικής εμπειρίας πελάτη στο χώρο του Τουρισμού. Η αποτελεσματική εφαρμογή του GDPR είναι καθοριστικής σημασίας προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί ισχυρό επιχειρηματικό πλεονέκτημα. Στο πλαίσιο αυτό, η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών απαιτεί γνώση για τις προτιμήσεις του πελάτη, γνώση η οποία θα προέλθει από την συλλογή και ανάλυση πλήθους δεδομένων του από κάθε σημείο επαφής του πελάτη με την επιχείρηση (π.χ. φυσική παρουσία, internet, social media, πλατφόρμες). Σε όλα αυτά, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και οι απαιτήσεις του GDPR.
Για να μπορέσουν τα ξενοδοχεία να διατηρήσουν και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους θα πρέπει να επενδύσουν σε λύσεις και υπηρεσίες με τη βοήθεια των οποίων θα παρέχουν υψηλού επιπέδου εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Κατανόηση των απαιτήσεων και των ενεργειών που πρέπει να γίνουν στις Επιχειρήσεις του κλάδου Φιλοξενίας, από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων – GDPR

Συμβάσεις, σύμφωνα εμπιστευτικότητας και προϋποθέσεις για τη σωστή επιλογή

Δεδομένα που διαχειρίζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου

Κατανόηση των Τεχνικών και Οργανωτικών Μέτρων στον κλάδο

Τουριστικό Marketing και GDPR (πλατφόρμες κρατήσεων, social media, προωθητικές ενέργειες, κλπ.)

Ανθρώπινο Δυναμικό και GDPR

Αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης ασφάλειας

Case Studies

Σε ποιους απευθύνεται:

Απευθύνεται σε στελέχη της βιομηχανίας της Φιλοξενίας που καλούνται να υλοποιήσουν έργα συμμόρφωσης ή να εφαρμόσουν τον GDPR στη πράξη.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών