KPI – KEY PERFORMANCE INDICATORS – BSC – BALANCED SCORECARD

H TÜV Austria Cyprus παρουσιάζει το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ‘’KPI / Βασικοί δείκτες απόδοσης – BSC –  BALANCED SCORECARD’’ που καταδεικνύει πόσο αποτελεσματικά επιτυγχάνονται σε μια επιχείρηση οι βασικοί επιχειρησιακοί στόχοι.

Στόχος του προγράμματος ΚΡΙ είναι να αντιληφθούν οι συμμετέχοντες το τι συνιστά έναν βασικό δείκτη απόδοσης και ακόμη,

Το Balanced Scorecard (BSC) συνιστά ένα εταιρικό πλαίσιο που χρησιμοποιείται για την διαχείριση και τον έλεγχο μιας θεσπισμένης στρατηγικής και είναι ένα σύνολο οικονομικών και μη οικονομικών μέτρων σχετικά με τους παράγοντες επιτυχίας μιας εταιρείας.

Μια επιχείρηση θέτει στόχους για την επιτυχία της στρατηγικής της, που ορίζονται από τέσσερις διακριτές όψεις – περιοχές (perspectives) οι οποίες είναι διασυνδεδεμένες, αντικατοπτρίζουν την ουσία των δραστηριοτήτων της δημιουργίας αξία γι΄αυτήν.

  1. Οικονομικοί (στόχοι) ( Finance) – ‘’Ποιοι είναι οι οικονομικοί στόχοι του οργανισμού ‘’
  2. Πελατών – ‘’Ποια πράγματα είναι σημαντικά για τους πελάτες (τα οποία με τη σειρά τους θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους)’’
  3. Εσωτ. Διεργασίας (Internal Process)- «Τι πρέπει να γίνει καλά εσωτερικά, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των πελατών, που θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους»
  4. Ανθρώπων (People) ή μάθησης και ανάπτυξης (Learn & Growth)- «Ποια είναι τα προσόντα, οι δεξιότητες και οι δυνατότητες που πρέπει να διαθέτει οργανισμός για να γίνονται οι εσωτερικές διεργασίες καλά που θα κάνουν τους πελάτες ευχαριστημένους και τελικά θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους’’.
 

Για την απεικόνιση της κάρτας αποτελεσμάτων (BSC) ενός οργανισμού δημιουργείται ένας χάρτης στρατηγικής Balanced Scorecard, που είναι μια παραστατική απεικόνιση και έχει την δυνατότητα να δείχνει τις συνδέσεις μεταξύ των τεσσάρων όψεων εντός μιας σελίδας. Πέντε είναι οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση/οργανισμός χρησιμοποιεί το Balanced Scorecard:

  1. Να εκτελέσει το στρατηγικό σχέδιο, ευθυγραμμίζοντας τις προσπάθειες και τις αποφάσεις της διοόικησης με τη στρατηγική.
  2. Να κοινοποιήσει τη στρατηγική σε ολόκληρο τνν επιχείρηση / οργανισμό (όπως με τον χάρτη στρατηγικής). Την παρακολούθηση της απόδοσης της στρατηγικής (συνήθως μέσω αναφορών).
  3. Να ευθυγραμμιστούν όλα τα τμήματα του οργανισμού με την κοινή στρατηγική.
  4. Να συνδέσει άτομα με τη στρατηγική, δείχνοντας πώς συμβάλλουν στους στόχους του οργανισμού.

 

Σε ποιους απευθύνεται:

Το πρόγραμμα έχει αποδειχθεί ότι είναι εφαρμόσιμο σε όλες τις επιχειρήσεις οποιονδήποτε χαρακτήρα αν έχουν, σε βιομηχανίες, σε κυβερνητικές υπηρεσίες, σε τραπεζικές, υγειονομικές και πολλές άλλες όλων των μεγεθών. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών μεσαίου επιπέδου και άνω.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών