MFA – MARKET FEEDBACK ANALYSIS & CSS – COMPLETE CUSTOMER SATISFACTION

Η TÜV Austria Cyprus παρουσιάζει το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, «MFA και CCS (Ανάλυση πληροφοριών αγοράς πελατών και Πλήρης ικανοποίηση πελατών)» το οποίο συνιστά μια άμεση γραμμή επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προμηθευτών για να προσδιοριστεί το τι χρειάζεται παραπάνω ώστε να προσφερθεί μεγαλύτερη αξία.
Ένα αγαπημένο εργαλείο πολλών επιχειρήσεων (Β2Α / B2B / B2C), είναι η μεθοδολογία Market Feedback Analysis που καθιερώνει μια άμεση γραμμή επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προμηθευτών για να εντοπιστούν πιθανά παράπονα, παρατηρήσεις, προτάσεις, εισηγήσεις κτλ. και να ανιχνευθεί το τι περισσότερο χρειάζεται ή θέλει η αγορά (διότι οι πελάτες θεωρούν ότι η φωνή τους έχει σημασία) που θα προσφέρει μεγαλύτερη αξία γι΄ αυτούς και θα συμβάλει στην εδραίωση της εμπιστοσύνης τους.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να αντιληφθούν οι συμμετέχοντες το, πως αξιολογούν το αποτύπωμα που αφήνουν στην αγορά και πως το βελτιώνουν. Ακόμη,

Σε ποιους απευθύνεται:
Η θέσπιση KPI / Βασικών δεικτών απόδοσης έχει αποδειχθεί ότι είναι εφαρμόσιμη σε όλες τις επιχειρήσεις οποιονδήποτε χαρακτήρα αν έχουν, σε βιομηχανίες, σε κυβερνητικές υπηρεσίες, σε τραπεζικές, υγειονομικές και πολλές άλλες όλων των μεγεθών. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών μεσαίου επιπέδου και άνω.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών