MASTERING EXPORTING STRATEGY. Σχεδιάζοντας την Στρατηγική σας Ανάπτυξη στις Διεθνείς Αγορές

Κάθε αγορά είναι διαφορετική. Αφού επιλέξετε την χώρα και το τμήμα της αγοράς σε αυτήν που θέλετε να διεκδικήσετε, πρέπει να προσαρμόσετε αποτελεσματικά το Μείγμα Εξαγωγικού Marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς. Οι τοπικές ιδιαιτερότητες, ο «εκεί» ανταγωνισμός, τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής και τα διαθέσιμα «Μέσα» προβολής και επικοινωνίας είναι κάποιοι μόνο από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας, πριν αποφασίσετε την στρατηγική Marketing με την οποία θα επιδιώξετε να κερδίσετε το επιθυμητό μερίδιο της «αγοράς- στόχου».

Θεματολογία:

Σε ποιους απευθύνεται:

Στον επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο στέλεχος που θα ασχοληθεί με τις εξαγωγές, σε επιστήμονες και συμβούλους που θέλουν να εξειδικευθούν στο διεθνές εμπόριο, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν τη μεθοδολογία και τα μυστικά της επιτυχημένης εξαγωγικής ανάπτυξης.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών