H TÜV AUSTRIA Academy σε συνεργασία με τη Charisma Academy παρουσιάζει το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ». Το πρόγραμμα έρχεται να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση
σε όλους όσους εργάζονται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού και
έχει ως στόχο να τους παρέχει την ευκαιρία να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, τις τεχνικές και τα προσόντα πάνω
στον αθέατο κόσμο της μη λεκτικής επικοινωνίας και της απόλυτης εξυπηρέτησης πελατών.
Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε καθημερινά ορίζει τα αποτελέσματα που λαμβάνουμε στην επαγγελματική
και στην προσωπική μας ζωή. Η σύγχρονη επιστήμη της επικοινωνίας ασχολείται με τα πεδία της συμπεριφοριστικής
ψυχολογίας, της εξέλιξης και της βιολογίας του ανθρώπου και μέσω αυτών διαμορφώνονται οι εκπαιδευτικές
θεματολογίες του παρόντος προγράμματος. Η εκπαίδευση εστιάζει στην κατανόηση των νέων τρόπων και τεχνικών
επικοινωνίας, οι οποίοι προκύπτουν από τις θεματολογίες της μη λεκτικής επικοινωνίας (γλώσσα του σώματος,
μικροεκφράσεις του προσώπου, ανίχνευση ψεύδους), των μη λεκτικών τεχνικών και μοτίβων ανθρώπινης
επικοινωνίας, των μεθόδων συμπεριφοράς, αλλά και σε αρχές όπως η συναισθηματική νοημοσύνη και οι πυλώνες
της ισχυρής πραγματικότητας, οι οποίες ενισχύουν και ομαλοποιούν την επικοινωνία στο επαγγελματικό περιβάλλον
εργασίας.
Μετά το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τις
ικανότητες πάνω στις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας, θα είναι ικανά να πουλήσουν, να διαπραγματευτούν, να
εξυπηρετήσουν ακόμα και τους πιο δύσκολους πελάτες, να προσφέρουν την ιδανική εμπειρία καταναλωτή, να
ενισχύσουν το κλίμα συνεργασίας στο περιβάλλον εργασίας τους, να είναι περισσότερο παραγωγικοί σε οποιαδήποτε
εργασία πραγματοποιήσουν (η οποία συμπεριλαμβάνει την επικοινωνία), αλλά και να μεταφέρουν τις γνώσεις τους
στον ευρύτερο κύκλο των συνεργατών τους.
Σκοπός
Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις πάνω στη μη-λεκτική επικοινωνία
και θα είναι ικανά να προσαρμόζουν την κινησιολογία τους με βάση το τι θέλουν να πετύχουν, να αναγνωρίζουν τις
συναισθηματικές καταστάσεις των πελατών και των ατόμων γύρω τους, αλλά και να αυξάνουν τη συμπάθεια των πελατών
και των ανθρώπων προς το πρόσωπο τους.
Σκοπός
Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν ένα «οπλοστάσιο» συμπεριφορών, τεχνικών προσέγγισης
και αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο τους, ενώ θα έχουν κατανοήσει τη σημασία, τα οφέλη και τα κόστη που
φέρει η κάθε μία από αυτές. Επιπροσθέτως, θα έχουν πλέον εξοικειωθεί με τις θεμελιώδεις αρχές της συναισθηματικής
νοημοσύνης και της διπλωματίας στην επικοινωνία και θα είναι σε θέση να δημιουργούν ένα υγιές περιβάλλον στην εργασία
τους αλλά και στην καθημερινότητα τους, το οποίο θα βασίζεται στην κατανόηση των ανθρώπων που τους περιβάλλουν.
Σε ποιους απευθύνεται:
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας,
ξενοδοχειακά συγκροτήματα, εταιρείες εστίασης, καθώς και σε απόφοιτους των τμημάτων Τουριστικών Σχολών,
Οικονομίας Διοίκησης, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Τμημάτων, καθώς επίσης και σε απόφοιτους
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με και χωρίς επαγγελματική Εμπειρία στον χώρο των Επιχειρήσεων, ήδη εργαζόμενους σε
Επιχειρήσεις που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε μια σειρά ιδιαίτερων θεματικών ενοτήτων, που άπτονται
του χώρου του τουρισμού και της φιλοξενίας επισκεπτών από την Κύπρο και το εξωτερικό.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης της TÜV AUSTRIA Academy και της
Charisma Academy.