ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Η εκπαίδευση γίνεται εντελώς εφαρμοσμένα με ασκήσεις και παιξίματα ρόλων που είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις καταστάσεις που το προσωπικό «πρώτης γραμμής» αντιμετωπίζει κατά την παροχή εξυπηρέτησης.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν Videos από σκηνές καθημερινών στιγμών εξυπηρέτησης, οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση για συζητήσεις και ανάλογες ασκήσεις. Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα διαμορφώνεται για τον κάθε συμμετέχοντα προσωπικό πρόγραμμα δράσης με στόχο την βελτίωση των αδυναμιών που έχουν εντοπιστεί. Η διάρκεια του προγράμματος είναι οκτώ ώρες και διεξάγεται από Πιστοποιημένους Εισηγητές- Insights Accredited Practitioners.

Περιεχόμενο Προγράμματος:

Στο τέλος του προγράμματος θα:

Σε ποιους απευθύνεται: Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε όλα τα στελέχη «πρώτης γραμμής» μιας επιχείρησης που έρχονται σε επαφή με τον εξωτερικό πελάτη πρόσωπο-με-πρόσωπο και που επομένως επηρεάζουν την εμπειρία που αυτός αποκομίζει από την επαφή με την εταιρία-οργανισμό.
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών